RVS-master tai pažangiausia ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje , bet ir Lietuvoje , technologija. Besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai atsistato metalo keramikos pagrindu.
Jos unikalumas-variklių , pavarų dėžių , reduktorių ir t.t. remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, tai yra , jų neardant.
Kas yra RVS-master ?
RVS-master –tai atstatomoji remonto sudėtis- smulkios dispersijos , daugiakomponentinis susintetintas mineralas (serpantinitas ,
šungitas,nefritas ) ir specialiųjų priedų bei katalizatorių (know-how) mišinys .RVS netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose ,nei tepaluose , bet dera su visais jų tipais.
Kaip veikia RVS-master ?
Paruoštas mišinys supilamas į variklio karterį per alyvos užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu karteryje, mišinys patenka ant trinties veikiamų paviršių: stūmoklių – cilindrų grupės, alkūninio ir paskirstymo velenų, tepalo siurblio ir kt..RVS-master , varikliui veikiant, dėl metalinių paviršių trinties iššaukia reakciją , kurios metu lydosi naujas metalo keramikos sluoksnis , storesnis ten , kur didesnė trintis arba , kur didesnis susidėvėjimas.
Vairo stiprintuvų apdorojimo instrukcija
1. Gerai suplakti buteliuko turinį
2. Atsukus užpilimo bakelio dangtelį supilti mišinį.
3.Užsukti dangtelį .
4. Užvesti variklį ir leisti jam padirbti 5-10 min., po to išjungti variklį 5 min.Po to iš karto važiuoti pasivažinėti nemažiau kaip 10 min.aikštelėje , kad būtų galima pilnai pasukioti vairą nuo vienos kraštinės padėties iki kitos Apdirbimas skaitomas baigtas pravažiavus 1000 km. (20 motovalandų)
Pastaba: Agregatams kurie pravažiavę 200000km., teks apdoroti antrą kartą.Pakartoti po 400 km. (8 motovalandų)
"Kapitalinis" remontas tik per 15 - 30 min ! Ilgaamžiškumas virš 100 000 km !